۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

در رنج و آزار اما خاموش ---

برخی از زنان شوهردار کمتر از زندگی جنسی خود لذت می برند. به استثنای عشق های واقعی دو طرفه  و همراه با احترام، آن ها نیز گرفتار نوعی کنترل اجتماعی در بروز عشقشان هستند.
 آمیزش  جنسی برای زنان بی شماری یک وظیفه ناخوشایندست که به جای لذت بردن آن را تحمل می کنند. دلایل زیادی در ایجاد بروز این ناخوشایندی دخیل هستند که امیدوارم روزی بتوانیم تمامی این دلایل را برشماریم و به صورت مطلبی در وبلاگمان منتشر کنیم.
 در گفتگو با گروهی از زنان درباره‌ی رابطه‌ی جنسی وازدواج، و اینکه چه‌ احساسی در این مورد دارند، سریع روشن می شود که، بسیاری از آنان از تحمل رنجی عمیق و سرکوفت ها زیاد رنج می برند. و دست آخر شوهرانشان این گونه  با آنان رفتار می کنند که می توان تیتروار به آن ها اشاره‌ کرد:
1- آزار فیزیکی توسط شوهر، تا زن را وادار به اطاعت کند.
2- بدگمانی و سوظن مردان نسبت به همسر.
3- تهدید مرد به جدایی و طلاق
4-احساس بی هویتی دایم وخواری، برای زنان.
 دررابطه با ازدواج، نحوه‌ی ارتباط جنسی و گفتگو میان زن و شوهر، سطح آگاهی جامعه‌ آن قدر ضعیف ومحدود است که غالبا زوج ها از دیدگاه و احساسات همدیگر ناآگاهند.. این اصطلاح عامیانه که؛"او از من سوء استفاده می کند". نشان دهنده‌ی اوج رنج وآزار زنان است. رابطه‌ای که برای زنان به عنوان رنجش درونی و آزار  فیزیکی جسم همراهستاین دسته‌ زنان کاملا بر این امر واقفند که  اگر به شوهر' نه' بگویند ازخشونت و الفاظ رکیک او درامان نیستند..! و اگر هم خشونت فیزیکی در بین نباشد از نظر روحی و روانی مورد آزار  قرار می گیرند و شرایط زندگی برایشان سخت می شود و در مقابل خواسته‌ی شوهرانشان، ناخواسته مجبور به قبول تحمل آزار می شوند.

۱ نظر:

  1. ba tashakor az shomaha dostan gerami man ham ba in bavaram ke zanan ghorbaniyan ke yeki az inha ham eshqhaye kazeb ya nafarjam ast

    پاسخحذف